domingo, 20 de janeiro de 2013

Tort Cappucino cu Ciocolatã

Tortul Paulei, l-am pregãtit pt. o cinã la prietenii nostri acasã. A fost super delicios si cu sigurantã am sã îl repet. Multumim deasemenea Amei, pentru provocãrea Bucãtarul Curajos:)
Am stat rãu cu timpul si nu am reusit nici o pozã cu sectiunea, vã asigur cã am lins farfuriile:))


Blat


100 gr unt
200 gr zahãr
3 ouã
50 ml lapte
175 gr fãinã
50 gr cacao
1 plic praf de copt
sare
6 linguri cafea tare fierbinte
scortisoarã

Crema


100 gr ciocolatã albã
200 ml smântânã pentru friscã
1 linguritã esentã vanilie
1 lingurã cafea tare



Preparare

Pregãteste  douã forme  pt. tort pe care le ungi cu ulei si le tapetezi cu hârtie pentru copt.
Mixeazã spumã untul topit cu zahãrul, ouãle pe rând.
Separat amestecã ingredientele solide.
Pune jumãtate din ingredientele solide peste cea de unt, laptele, amestecã bine, restul de fãinã si la urmã cafeaua.
Împarte în cele douã  forme pentru tort si dã la copt.

Lasã blaturile la rãcit.


Pentru cremã : pune la topit ciocolata cu 100 ml smântânã, ia de pe foc si pune vanilia. Rece se lasã la rece cam jumate de orã.
Bate restul de smântânã cu zahãrul vanelat si amestecã cu crema si cafeaua.

Unge primul blat cu cremã, acoperã cu celãlalt blat si acperã cu restul de cremã.

Decoreazã cu cacao, scortisoarã, ciocolatã rasã.....



4 comentários: