quinta-feira, 2 de fevereiro de 2012

Premiu de la Angelica si Mona Lisa si o Salatã de beldroegas

   Multumesc Angelica si Mona Lisa  e foarte " cute":)
Am sã rãspund urmãtoarelor întrebãri:

1) Care este produsul de machiaj preferat?
rujul rosu aprins :D
2)Care a fost trend-ul preferat în anul 2011?
retro...la fel si anul acesta
3)  Care este desertul vostru preferat?
la o cafea, nu schimb pe nimic altceva un Pastel de natas, apoi pt mesele principale : Tortul Brigadeiro si Tarta trés Algarve ( preparatã din migdale, smochine si carob).
4) Culoarea preferatã
Ce am în dulap: gri, crem,rosu,negru
5) Care este prenumele tãu?
Ramona
6) Care este ultima melodie care ai ascultat-o?
Philip Monteiro- volta

7) Pisici sau câini?
pisici
8) Sã vã spun ceva ce nu am mai spus nimãnui de pe blog:
Am o multime de vase  fãrã pereche, din cauza fotografiilor; vase care îmi cad în cap când deschid dulapul:)) ( deci trebuie sa fac dietã si la cumpãrãturi), iubesc puiul de la KFC, beau cel putin 3 cafele pe zi, nu beau, nu fumez, cred ca una din cele mai mari plãceri care le am de la viatã e mâncarea, deci îmi place sa mãnânc...si cresc...mare...asa ca merg sãptamânal la nutritionistã.  

Premiul îl ofer blogerilor:

Dulcesãrat

DiaMar

Icre Negre

pe care îi rog sã îl dea mai departe :)


                               SALATÃ DE BELDROEGAS


                                                   
 Salata am preparat-o pentru cina mea, dar o puteti servi ca aperitiv sau garniturã.
Foi o meu jantar, mas pode servir como entrada ou acompanhamento.

Pentru 2-4 persoane

( cantitãti dupã plac/ ingredientes ao gosto)

1 ambalaj de beldroegas
 mãr/ maçã
brânzã Feta/ queijo Feta
mozzarella
ceapã rosie/ cebola roxa
portocalã/ laranja
ciuperci din conservã/ cogumelos de lata
nuci/ nozes
mãsline/ azeitonas
morcov ras/ cenoura ralada
ulei de mãsline/ azeite
otet de rodii/ vinagre de romãs
sare si piper/ sal e pimenta

optional:
crutoane
sos de iaurt si usturoi/ molho de iogurte e alho
  

Preparare / Preparação:

* Beldroegas: Portulak ( germanã)
                         Purslan ( englezã)
                         Portualaca ( italianã)
Se folosesc la supe, ceaiuri si salate, nu stiu dacã sunt si în România, iar dacã sunt  vã rog sã îmi lãsati mesaj, la ce îl folositi si numele...
                                                

* Într-o farfurie mare adâncã pune beldroegas spãlate si scurse,   deasupra aranjeazã feliile de mozzarella, Feta bucãti, mãrul tãiat cubulete,  ceapa feliute,  ciupercile scurse, mãslinele , nucile tocate grosier.
Dispune portocala tãiatã feli în jurul salatei si presarã morcovul ras, condimenteazã.
Poti pune sosul de iaurt si crutoanele, dar dacã vrei sã fie super light atunci nu pune.
Numa saladeira ou um prato grande fundo coloque as beldroegas bem lavadas e escorridas, os queijos mozzarella e Feta, fatiados ou cubinhos, maçã aos cubos, cebola, cogumelos escorridos, azeitonas , nozes cortados grosier , dispoe a laranja fatiada na volta de salada, cenoura ralada e tempera ao gosto.                  
                                               


                        

11 comentários:

  1. Delicioasa salata! Imi place faza cu farfuriile, si eu am problema asta, mereu ma impiedic in ele, enele le-am folosit o singura data, si atunci doar ptr pozat :d
    Te invit cu drag la provocarea "Dulce Romanie" a carei gazda sunt in luna februarie. Pupici!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Multumesc, am intrat asearã la tine pe blog si imi plac mult ingredientele:)

      Eliminar
  2. Imi place cum arata belgroedas asta, as incerca si eu dar nu am vazut niciodata pe aici. Multumiri de postare, e bine de stiut :)

    ResponderEliminar
  3. Arata bine salata.
    Iti multumesc mult pentru premiu.Pupici!

    ResponderEliminar
  4. Iti multumesc frumos pt premiu, l-am mai primit si l-am postat deja zilele trecute.

    ResponderEliminar
  5. Felicitari pentru premiu!
    Trebuie sa incerc si eu odata genul acesta de salate, mai ''nonconfirmiste'' ca sa le zic asa.
    Eu mereu le fac pe cele clasice si arhi-cunoscute :)

    ResponderEliminar
  6. Un premiu pe blog la mine te asteapta!!o zi minunata iti doresc!!

    ResponderEliminar