quarta-feira, 29 de junho de 2011

Omletã cu mãsline si chives / Omlete de azeitonas com cebolinho

INGREDIENTE

1 ceapã medie tocatã
1/2 ardei portocaliu tocat
1 lingurã unt
3 ouã
mãsline
chives proaspãt tocat

PREPARARE

Pentru mine, când chiar nu am chef sã stau prin bucãtãrie , omleta mã salveazã.
Am învãtat sã fac omlete bune, de la colegi mei de la bucãtãrie fiecare cu idei noi... dupã aceea când ajungeam acasã, mã puneam sã încerc, de multe ori le nenoroceam, oh God :))

* Ceapa si ardeiul se prãjesc în unt, sã îsi lase sucul cu putinã sare.

* Se pun ouãle bãtute cu putinã sare, piper si chives si mãslinele feliate ( din comert, gata preparate)

* Se amestecã, apoi tragem totul într-o parte, cu o mânã tinem de coada tigãi iar cu cealaltã batem la baza cozi, cu pumnul pânã se întoarce frumos.

Am servit cu salatã verde si castraveti.



Em português



INGREDIENTES

1 cebola picada
1/2 pimento laranja picado
1 colher sopa manteiga
azeitonas pretas fatiadas
3 ovos
cebolinho fresco picado
sal e pimenta


PREPARAÇÃO


* Aloure cebola e o pimento na manteiga.
Acrescente os ovos batidos com sal e pimenta, cebolinho e azeitonas.

* Mexe e da forma de omlete.
Sirva com uma salada verde e pepino.

2 comentários:

  1. Si eu am facut o omleta,de fapt doua,la cuptor.Bune :)
    Adevarul este ca pe caldurile astea tre sa facem ceva ce merge rapid :D

    ResponderEliminar
  2. încã nu am încercat omletã la cuptor...e tare cald cã sa face numai salate :))

    ResponderEliminar