domingo, 12 de junho de 2011

Crepes recheados com requeijão e sultanas no forno / Clãtite portugheze la cuptor

Timp de preparare:
40 minute (complexitate medie)

Ingrediente:
Aluat portughez1:200gr.faina
6 oua
600 dl.lapte
40gr.zahar
sare
50gr.unt.Aluat2):500gr faina
sare
4 oua
500+dl lapte
5 linguri ulei
zahar.Crema:400gr branza de vaca dulce
75gr stafide
1
5 dl rom(astazi am incercat cu lichior de alune)
100gr.zahar
coaja rasa de la 1 lamaie
2 oua.Sos:400gr smantana de batut
30 gr.unt
3 linguri zahar pudra
2 oua.


Mod de preparare:
Va dau 2 variante de aluat.Pt.1)Pune faina in vas,fa o gaura in mijloc,pune ouale,laptele,zaharul,sare si untul topit.Bate bine cu mixerul,acopera si da la rece 1 ora.Pt2)Am facut clatitele astazi asa:Sarea se pune cu faina.Separat se amesteca ouale,laptele si uleiul.Zahar optional.Se toarna incet peste faina,se bate bine cu mixerul.Aluatul va iesi gros,adauga lapte cat cere sa fie pe placul nostru.Am facut mai multe pt. ca mai congelez.Se lasa vreo 10-15 min.Pt. crema:Stafidele se pun intr-un bol,peste se toarna romul,se da la rece 1 ora.Untul topit se bate cu 50gr zahar si coaja de lamaie.Se adauga galbenusele,stafidele si branza zdrobita.Albusele se bat separat tare cu zaharul ramas,se toarna peste crema si se bate bine.Se umplu clatitele.Vasul pt cuptor(am avut bucuria sa il sparg,asa ca am pus in 2)ar trebui sa fie unul destul de mare se unge cu unt,se pun clatitele.Pt.sos:Bate ouale cu smantana,toarna peste clatite,peste pune zahar pudra, si untul bucatele.Da la cuptorul preincalzit cam 15 min.Pofta buna!

Sem comentários:

Enviar um comentário