terça-feira, 12 de abril de 2011

Costeletas Panadas á Alentejana com Arroz Selvagem






Ingredientes

costeletas de porco ou vitela
6 dentes de alho
3 ovos
0,5 dl vinho branco
banha ou oleo para fritar
1 colher de pimentão
pão ralado
sal e pimenta
tomilho
arroz selvagem
limão

Preparação

1) Tempere a carne com  sal , pimenta, pimentão, os alhos cortados, vinho e tomilho.
Deixa tomar gosto umas horas.

2) Retire a carne da marinada, seca com papel e passa por ovos batidos e pão ralado.

Frita-as no oleo quente.

Sirva com batatas freitas aos cubos ou arroz slvagem.
Bom Ápetite!


Timp de preparare:
20 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
cotlete cu os
6-7 cãtei de usturoi
sare, piper, boia dulce
vin alb
ulei sau unturã pt. prãjit
2-3 ouã
pesmet
cimbrisor


Mod de preparare:
Am pregãtit niste cotlete cu os de porc ( pot fi si de vacã) asa cum se obisnuieste la tarã la portughezi ; am tinut carnea o noapte în marinatã apoi am scurs-o bine de lichid...de obicei se serveste cu cartofi prãjiti, eu am optat pt. orez :)

1)Condimenteazã cotletele cu sare groasã, piper negru si o linguritã de boia dulce.
Adaugã usturoiul tãiat feliute, vinul cât sã acopere carnea si cimbrisorul.

Lasã la marinat câteva ore.

2)Scoate carnea si scurge-o bine de lichid.
Într-o farfurie se bat ouãle ; în alta se pune pesmetul.
Cotletele se trec prin ouã apoi prin pesmet si se prãjesc în uleiul fierbinte.
Se scot pe hârtie absorbantã.
Se servesc imediat, noi am servit cu orez sãlbatec.

Poftã bunã!

Sem comentários:

Enviar um comentário